MySzkolimy.pl

Znajdź szkolenie dla siebie!

Obsługa sekretariatu i biura

Każdy Uczestnik otrzymuje link z hasłem do zalogowania na szkolenie. 

Nie potrzeba instalować żadnego oprogramowania dot. platformy Clickmeeting. 


Cel szkolenia

Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników do pracy w biurze, sekretariacie, recepcji - na stanowisku sekretarki - pracownika obsługi biura.

Podczas szkolenia omówione zostaną zagadnienia dotyczące, gdzie można pracować jako pracownik sekretariatu - biura. Omówione zostaną różne bazy pomocne w szukaniu pracy na tych stanowiskach.

Kolejnym zagadnieniem omawianym podczas szkolenia będzie organizacja pracy biurowej: elementy, wypracowane zasady, czynności.

Ostatnie zagadnienie tego webinaru to instrukcja kancelaryjna jako dokument związany z obiegiem, przechowywaniem dokumentów.


Grupa docelowa

Grupa docelowa:

- osoby pracujące lub chcące pracować w recepcji, sekretariacie, kancelarii, biurze podawczym

- sekretarki, asystentki,

- osoby pracujące lub chcące pracować w dziale obsługi klienta, pracujące w biurach,

- osoby indywidualne, osoby prowadzące działalność gospodarczą, osoby bezrobotne, studenci

- pracownicy przedsiębiorstw, zmieniające stanowiska pracy, pragnący zwiększyć swoje kompetencje w zakresie pracy w biurze, sekretariacie, kancelarii

- osoby chcące poprawić umiejętności osobiste


Program

Program szkolenia:

1. Organizacja pracy biura

2. Instrukcja kancelaryjna

3. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji

4. Środki techniczne pracy biurowej

Każdy Uczestnik otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia

Zapraszamy

#szkoleniepracownikbiurowy #szkoleniewgrudniu #szkolenieonline #pracownikadministracyjnobiurowy #biuro #organizacjapracywbiurze #organizacja #instrukcjakancelaryjna #srodkitechniczewpracybiurowej #sekretariat #sekretarka #przechowywaniedokumentow #dokumentywfirmie #podzialdokumentow #zasadyprowadzeniakorespondencji #korespondencjawfirmie #obiegkorespondencji


Certyfikaty

tak

Prowadzący

Trener:  Iwona Świdurska - trener od 16 lat w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, przedsiębiorczości, prac biurowych, bhp - firm, instytucji, fundacji, uczelni z całej Polski. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Zarządzania - studiów doktoranckich o specjalności "organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwami" oraz studiów magisterskich o specjalności "zarządzanie przedsiębiorstwami". Posiada uprawnienia pedagogiczne. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki, studia managerskie BHP. Posiada certyfikat VCC z zakresu technik sprzedaży. Trener działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, managerów różnych działów, pracowników takich firm jak: PHILIPS Polska sp. z o.o. Warszawa, Media Expert Złotów, Wielton S.A., Prymat z o.o., Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego w Krakowie, Dekpol S.A., Caritas, Fundacja Aktywizacja, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie, Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Biegun” Spółka Jawna Jaraczewo, Gerdes MC Sp. z o.o. Poznań, Terravita, AM Okna Gorzów Wlkp., Hyprotech Łódź, Przedsiębiorstwa AMBIT, Euro Prestige, Boger, Info-Medica Poznań, Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Bil Cup Poznań, Domedic Dental, BGŻ, Savrin, Cleaner, ZKZ Jarocin, Waberers Polska, Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze, Shim Pol, Dalkia Services sp. z o.o., Praefa spółka z o.o., Phenix Pharma Polska Warszawa, Kancelaria Prawna Teodorowski & Wojtaszak Kraków, Chespa, Bruk spółka z.o.o., Neinver Asset Managemnet Polska spółka z.o.o. (Factory Poznań), Sinoma Kraków, MMG Środa Wlkp., pracowników Urzędu Pracy, Jaromy Jarocin, Collegium Polonicum przy UAM w Słubicach i Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie, NS Konsulting w Lublinie, Domino, Sternet sp. z o.o. z Tarnowa, Piekarnia-Cukiernia „Pellowski”

z Gdańska, Infotower, Fibar Group z Poznania, szpitali i teatrów oraz wielu innych podmiotów.

Przeprowadza szkolenia oraz doradza firmom i instytucjom w zakresie wprowadzania zmian

w obszarach:

• Profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy

• Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży

• Obsługa klienta i techniki sprzedaży

• Akademia handlowca

• Marketing w firmie - budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą

• Przedsiębiorczość – abc małej firmy- budowanie strategii marketingowej na rynku

w kraju i zagranicą

• Biznesplany

• Pracownik administracyjno - biurowy

• Obsługa sekretariatu i biura

• Planowanie i organizowanie pracy własnej

• Techniki sprzedaży

• Profesjonalna obsługa klienta

• Doskonalenie procesu sprzedaży

• Efektywna organizacja pracy własnej i zarządzania sobą w czasie

• BHP


Informacje organizacyjne

Zgłoszenia:

e-mail: maticonsulting@szkolenia-mc.pl

tel. 600 43 33 71 lub 61 28 28766


Terminarz szkolenia

  • 2025-01-27 do 2025-01-28 - Internet, Internet | Ulica SZKOLENIE ON LINE

Pozostałe szkolenia Organizatora

Informacje podstawowe

Czas trwania: 2 dni

Cena: 1680 zł Netto

Skontaktuj się z Organizatorem Pobierz ofertę/formularz zamówienia

Dane kontaktowe

Osoba kontaktowa: Iwona Świdurska