Obsługa sekretariatu i biura
Każdy Uczestnik otrzymuje link z hasłem do zalogowania na szkolenie.
Nie potrzeba instalować żadnego oprogramowania dot. platformy Clickmeeting.
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników do pracy w biurze, sekretariacie, recepcji - na stanowisku sekretarki - pracownika obsługi biura.
Podczas szkolenia omówione zostaną zagadnienia dotyczące, gdzie można pracować jako pracownik sekretariatu - biura. Omówione zostaną różne bazy pomocne w szukaniu pracy na tych stanowiskach.
Kolejnym zagadnieniem omawianym podczas szkolenia będzie organizacja pracy biurowej: elementy, wypracowane zasady, czynności.
Ostatnie zagadnienie tego webinaru to instrukcja kancelaryjna jako dokument związany z obiegiem, przechowywaniem dokumentów.
Grupa docelowa
Grupa docelowa:
- osoby pracujące lub chcące pracować w recepcji, sekretariacie, kancelarii, biurze podawczym
- sekretarki, asystentki,
- osoby pracujące lub chcące pracować w dziale obsługi klienta, pracujące w biurach,
- osoby indywidualne, osoby prowadzące działalność gospodarczą, osoby bezrobotne, studenci
- pracownicy przedsiębiorstw, zmieniające stanowiska pracy, pragnący zwiększyć swoje kompetencje w zakresie pracy w biurze, sekretariacie, kancelarii
- osoby chcące poprawić umiejętności osobiste
Program
Program szkolenia:
1. Organizacja pracy biura
2. Instrukcja kancelaryjna
3. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji
4. Środki techniczne pracy biurowej
Każdy Uczestnik otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia
Zapraszamy
#szkoleniepracownikbiurowy #szkoleniewgrudniu #szkolenieonline #pracownikadministracyjnobiurowy #biuro #organizacjapracywbiurze #organizacja #instrukcjakancelaryjna #srodkitechniczewpracybiurowej #sekretariat #sekretarka #przechowywaniedokumentow #dokumentywfirmie #podzialdokumentow #zasadyprowadzeniakorespondencji #korespondencjawfirmie #obiegkorespondencji
Certyfikaty
tak
Prowadzący
Trener: Iwona Świdurska - trener od 16 lat w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, przedsiębiorczości, prac biurowych, bhp - firm, instytucji, fundacji, uczelni z całej Polski. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Zarządzania - studiów doktoranckich o specjalności "organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwami" oraz studiów magisterskich o specjalności "zarządzanie przedsiębiorstwami". Posiada uprawnienia pedagogiczne. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki, studia managerskie BHP. Posiada certyfikat VCC z zakresu technik sprzedaży. Trener działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, managerów różnych działów, pracowników takich firm jak: PHILIPS Polska sp. z o.o. Warszawa, Media Expert Złotów, Wielton S.A., Prymat z o.o., Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego w Krakowie, Dekpol S.A., Caritas, Fundacja Aktywizacja, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie, Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Biegun” Spółka Jawna Jaraczewo, Gerdes MC Sp. z o.o. Poznań, Terravita, AM Okna Gorzów Wlkp., Hyprotech Łódź, Przedsiębiorstwa AMBIT, Euro Prestige, Boger, Info-Medica Poznań, Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Bil Cup Poznań, Domedic Dental, BGŻ, Savrin, Cleaner, ZKZ Jarocin, Waberers Polska, Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze, Shim Pol, Dalkia Services sp. z o.o., Praefa spółka z o.o., Phenix Pharma Polska Warszawa, Kancelaria Prawna Teodorowski & Wojtaszak Kraków, Chespa, Bruk spółka z.o.o., Neinver Asset Managemnet Polska spółka z.o.o. (Factory Poznań), Sinoma Kraków, MMG Środa Wlkp., pracowników Urzędu Pracy, Jaromy Jarocin, Collegium Polonicum przy UAM w Słubicach i Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie, NS Konsulting w Lublinie, Domino, Sternet sp. z o.o. z Tarnowa, Piekarnia-Cukiernia „Pellowski”
z Gdańska, Infotower, Fibar Group z Poznania, szpitali i teatrów oraz wielu innych podmiotów.
Przeprowadza szkolenia oraz doradza firmom i instytucjom w zakresie wprowadzania zmian
w obszarach:
• Profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy
• Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
• Obsługa klienta i techniki sprzedaży
• Akademia handlowca
• Marketing w firmie - budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą
• Przedsiębiorczość – abc małej firmy- budowanie strategii marketingowej na rynku
w kraju i zagranicą
• Biznesplany
• Pracownik administracyjno - biurowy
• Obsługa sekretariatu i biura
• Planowanie i organizowanie pracy własnej
• Techniki sprzedaży
• Profesjonalna obsługa klienta
• Doskonalenie procesu sprzedaży
• Efektywna organizacja pracy własnej i zarządzania sobą w czasie
• BHP
Informacje organizacyjne
Zgłoszenia:
e-mail: maticonsulting@szkolenia-mc.pl
tel. 600 43 33 71 lub 61 28 28766
Terminarz szkolenia
- 2025-01-27 do 2025-01-28 - Internet, Internet | Ulica SZKOLENIE ON LINE
Pozostałe szkolenia Organizatora
- 1290 zł - Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Pracownik biurowy (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis) - możliwość szkolenia jako webinar
- 2180 zł - Akademia handlowca - czyli jak sprzedawać więcej i efektywniej
- 1280 zł - Zarządzanie czasem - planowanie i organizowanie pracy własnej
- 1280 zł - Sposoby pozyskiwania klienta - organizacja sprzedaży (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1290 zł - Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1680 zł - Pracownik biurowy (zgłoś 2 osoby - trzecia gratis) - SZKOLENIE ON-LINE
- 1980 zł - Pracownik biurowy (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1280 zł - Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Obsługa sekretariatu i biura (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Doskonalenie procesu sprzedaży - (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Doskonalenie procesu sprzedaży (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba GRATIS)
- 1990 zł - Doskonalenie procesu sprzedaży (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1280 zł - Profesjonalna obsługa pacjenta
- 2180 zł - Techniki sprzedaży i profesjonalna obsługa klienta (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Pracownik administracyjno-biurowy (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Pracownik biurowy (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 4800 zł - Akademia handlowca (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 2180 zł - Techniki sprzedaży i profesjonalna obsługa klienta (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Doskonalenie procesu sprzedaży (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 4550 zł - Zarządzanie czasem - czyli planowanie i organizowanie pracy własnej
- 1980 zł - ABC przedsiębiorczości - zakładanie i prowadzenie własnej firmy
- 1280 zł - Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek, kadry medycznej
- 1280 zł - Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1680 zł - Pracownik biurowy - szkolenie ON-LINE
Informacje podstawowe
- Organizator: Mati Consulting szkolenia
- Rodzaj szkolenia: E-learning
Czas trwania: 2 dni
Cena: 1680 zł Netto
Dane kontaktowe
Osoba kontaktowa: Iwona Świdurska